Witaj! Rejestracja


Polski Freeroam 2.1

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Nosku
Wszystkie nowości PF 2.1 poczynając od najważniejszych:

[Obrazek: HPS5k1] Plus dodano na mapę 44 tereny gangów, o które gangi mogą przejmować od siebie wzajemnie

ZASADY PRZEJMOWANIA:
- Wolne tereny przejmuje się na zasadzie zdobycia ponad połowy wpływów na danym terenie: każdy gang na start (czy to po stworzeniu) swoje wpływy ma na poziomie 50 punktów. Przy obecnych (w chwili wprowadzania tej wersji serwera) jest 27 gangów, co oznacza, że łączna suma punktów wpływów na danym terenie wynosi 50*27 = 1350. Aby przejąć teren należy zabijać w jego okolicach (przynajmniej jeden gracz musi być na danym terenie) członków innych gangów oraz graczy nie posiadających gangów, przy czym członkowie innych gangów są więcej punktowani niż gracze bez gangów. Jeżeli polegniemy na danym terenie przez gracza z gangiem wpływy naszego gangu na danym terenie maleją, jednak jeżeli zostaniemy zabici przez gracza bez gangu to wpływy danego gangu jeszcze bardziej maleją. Po osiągnięciu > 50% wpływów teren zostaje przejęty i strefa przechodzi do następnego "etapu". Poziom wpływów możemy zobaczyć nad radarem w postaci paska, który uzupełnia się kolorem gangu na białym tle. Wpływy nie mogą być ujemne.
- Strefy zajęte przez gangi mogą być odbite przez dowolny gang. Podobnie jak wolne tereny należy przejąć na zasadzie wpływów, jednak teraz wpływy są indywidualne dla każdego gangu i nie trzeba się dużo męczyć, aby rozpętać wojnę. Wojnę mogą wywołać tylko gracze innych gangów na naszym terenie: po zabiciu kilku członków naszego gangu i zapełnieniu przez nich paska w całości (czerwonym kolorem w całości) rozpoczyna się wojna gangów. Gang, który posiada teren nie wie, jakie wpływy mają inne gangi na danym terenie, jednak mogą być one obniżane przez zabijanie innych członków gangu na danym terenie. Zabicie bądź bycie zabitym przez gracza bez gangu nie powoduje żadnych konsekwencji. Wpływy nie mogą być ujemne.
- Strefy, na których toczy się wojna mogą być przejęte przez gang, które je wywołał lub obronione przez gang, który je posiadał. Jeśli pasek wypełni się w całości przez jeden z kolorów gangów, wtedy teren przechodzi (lub po prostu jest obroniony) dla gangu, który go zapełnił w całości. Atakujący mają utrudnione nieco zadanie: im więcej razy zostaną zabici, tym więcej potrzebują "fragów" na danym terenie do przejęcia terytorium. Inne gangi ani inni gracze nie powodują zmiany punktacji dla jednej ze stron.

Plus do domów mogą być przypisywane podjazdy, na których gracze mogą zachowywać swoje pojazdy z wybranymi przez siebie modyfikacjami oraz kolorem - "nowość", która była znana w starszych wersjach została przywrócona. Aby móc zapisać pojazd musimy rozbudować dom o "Podjazd", o ile do danego domu został jakiś przypisany - możemy to sprawdzić w Panelu Gracza: http://panel.polski-freeroam.pl/domy.php...listaDomow - jeśli obok nazwy znajduje się samochodzik, oznacza to, że dom posiada podjazd.

Plus dodano losowania Lotto - gracze mogą typować jedną spośród 90 liczb, i jeżeli trafią otrzymają całą pulę, która się kumuluje przez cały czas; losowania odbywają się o pełnych godzinach - dodatkowo spośród graczy, którzy brali udział w danym losowaniu zostaje wylosowany jeden, który otrzymuje dużo mniejszą nagrodę, a sama pula zwiększa się po każdym losowaniu, w którym nikt nie trafił liczby od 0 do 5% procent.

Plus samolot Nevada otrzymał możliwość zrzucania paczek z bonusowymi pickupami na graczy - wśród bonusów znajdują się życie, pancerz oraz bronie - również te najpotężniejsze, jednak występują rzadko i z małą ilością ammo. Aby móc zrzucić paczkę musimy mieć ją na pokładzie samolotu (maksymalnie 4 paczki jednocześnie), jeśli nie mamy udajemy się na jedno z lotnisk: LS, SF lub LV, na którym za 10.000$ możemy kupić jedną paczkę. Zrzucanie odbywa się klawiszem akceptacji (Y) tylko, jeśli pod nami jest jakiś gracz (musi być zachowana odpowiednia wysokość oraz odległość od niego). Po wylądowaniu paczka zamienia się w losowy pickup.

Tick poprawiono funkcje związane z aktualizacją czasu - m.in. aktualizacja textdrawu godziny, respawn copółgodzinny pojazdów oraz restart serwera o 5. rano; nie zawsze się wykonywało odpowiednio przez co konsekwencją było przeskakiwanie textdrawu o dwie minuty bądź niezaktualizowane daty w domkach i gangach.

Plus serwer od czasu do czasu wystawia nagrody za graczy, którzy w danej chwili mają największą liczbę zabójstw pod rząd - poruszmy trochę graczy do życia... a może do śmierci? Smile

Plus bronie na eventach Team Death Match oraz Capture the Flag mogą być indywidualnie dobrane dla danej areny - na razie tylko wczytywanie, tworzenie nowych aren z nowymi broniami będzie dodane podczas jednej z najbliższych aktualizacji dotyczących edytorów eventów dla administratorów, tymczasem... może bitwa kiboli na bejsbole? Smile

Plus dodano możliwość wypowiada solówek na dwie bronie jednocześnie - wielokrotnie postulowana propozycja wchodzi w życie, w końcu się ugiąłem i zrobiłem to, czego graczom na prawdę potrzebowali

Plus gracze mogą odsłuchiwać radiostacji z AudioPlugin'a po wejściu do pojazdu, a po wyjściu radiostacja jest wyciszana - jeśli chcemy słuchać oryginalnego radia, możemy to wyłączyć w /pg -> inne opcje

Tick przetłumaczono nazwy pogody (podziękowania dla Snake'a) - bo mówimy po polsku Smile

Tick poprawiono wyświetlanie czasów na eventach Wyścig oraz Triathlon (różniły się znacząco od czasów, które widniały na koniec eventu).

Tick przedłużono czas do zakończenia Triathlonu po dotarciu na metę pierwszego z graczy do 4 minut, aby większość graczy mogła ukończyć go bez większego problemu,

Tick jeśli przy wjeżdżaniu na metę Driftu mieliśmy jakieś punkty Driftu, to zostają one zsumowane do aktualnej liczby punktów

Tick poprawiono wyświetlanie nagród wystawianych przez graczy (czasami się nie pojawiał z powodu długiego tekstu)

Plus pojazdy: Cement Truck, Broadway oraz Securicar otrzymały unikalne właściwości - jakie? odkryjcie je sami Smile

Plus dodano komendę Prywatnego Świata: /priv-randomteams [liczba drużyn], która przydziela losowo drużyny dla każdego z graczy

Tick za pomocą komendy /ignoruj możemy ignorować nie tylko wiadomości PM, ale także solówki, dragi i inne tego typu od danego gracza

Plus teleporty zapisane przez administratorów mogą mieć przypisaną nazwę oraz dodana została lista z miejscami teleportów zapisanych przez administratorów: /lplist - aby łatwiej było je zidentyfikować

Tick flagi upuszczone podczas eventu CTF poza areną wracają na spawn (niektórzy gracze uciekali z nimi daleko poza arenę, że nie było możliwości, aby później taką flagę podnieść)

Plus administratorzy mogą nadawać pojazdom, w którym aktualnie siedzą, tank mode (względną niezniszczalność)

Tick spawnowanie w interiorach (na madnessach oraz w domkach) powinno być naprawione (skiny nie powinny spadać pod tekstury) - niestety trudno było mi to przetestować przy niskim pingu na lokalnym serwerze

Tick poprawiono zarządzanie radiostacjami w panelu administratorów (czasem nie usuwała się właściwa radiostacja, bądź nie było żadnego efektu)

Plus dodano możliwość spawnowania pojazdów elitarnych w Prywatnym Świecie, może trip czołgiem?

Tick dodano zamienianie polskich znaków na łacińskie w textdrawach eventów (np. podczas walizki czy podchodów)

Tick poprawiono przyznawanie ciastek dla graczy, którzy zostali ukarani albo opuścili serwer - w przypadku bana nie było możliwości dania ciastek, jeśli administrator szybko nie zareagował

Tick poprawiono zapisywanie w logach informacji na temat kar, gdy administrator był incognito - w tym przypadku nick zapisywał się w logach jako "AntyCheat" i byłem skonfundowany widząc, jakie powody wystawia mi AC Smile

Tick załatano bug z teleportacją od białej strefy do białej strefy (wykryty przez Nitr0Skay)

Tick poprawiono ustawianie koloro w Prywatnym Świecie za pomocą komendy /priv-setcolorall (zawsze to był czerwony kolor, niezależnie od tego, jaki wybraliśmy)

Tick poprawiono zliczanie czasu przeznaczonego na słuchanie innych radiostacji niż serwerowe radio

Tick poprawiono błąd z zaliczaniem questu, polegającego na wygraniu kilku Weapon Time.

Tick napisano całkowicie od nowa system pojazdów - nie powinny one teraz znikać z eventów itd.

Tick w informacjach o gangu jest napisane, ile członków jest w tej chwili online

Ciekawostka:
Przedstawiony obok screen to różnice w kodzie między PF2.0 build 33 a PF2.1 (wyszarzona część po lewej stronie oznacza usunięte bądź przeniesione z tej części fragmenty kodu do innych miejsc).


[Obrazek: b.php?u=2&s=11]
Odpowiedz

#2
Giin
Brawo.....

Odpowiedz

#3
Tetr
Już widzę te multikonta tylko po to by zdobyć teren gangu.

Odpowiedz

#4
Nitr0Skay
Tetr, może i będą multikonta, ale będą one także generowały sztuczny tłum, który zachęci nowych graczy do gry. Taki nowy gracz popatrzy i pomyśli sobie "o, sporo graczy tu gra, to chyba warto będzie tutaj rozpocząć przygodę" Tongue

[Obrazek: nitr0skay]



Podstawowe sztuczki Nożownika - http://www.youtube.com/watch?v=U28grCcWoXE

http://skay0.blog.pl/ - Mój blog, zapraszam wszystkich bardzo serdecznie Smile

Mój Kanał na YT: http://www.youtube.com/user/Nitr0Skay?feature=watch

Zapraszam Smile
Odpowiedz

#5
WojtuS_
fajnie, ale te tereny gangów to mogły być lepiej rozwiązane, ale jest nawet ok Smile

[Obrazek: zRplDfT.jpg?1]
Odpowiedz

#6
Tetr
(19.08.2014, 10:27)Nitr0Skay napisał(a): Tetr, może i będą multikonta, ale będą one także generowały sztuczny tłum, który zachęci nowych graczy do gry. Taki nowy gracz popatrzy i pomyśli sobie "o, sporo graczy tu gra, to chyba warto będzie tutaj rozpocząć przygodę" Tongue

taa tylko żeby ktoś wszedł na mk musi najpierw wyjść więc wychodzimy na zero, dwa to się będzie odbywało w nocy by niby nikt nie widział

Tak poza tym to zajebiście, że są te tereny.

Odpowiedz

#7
KuzKo
(19.08.2014, 18:38)Tetr napisał(a): żeby ktoś wszedł na mk musi najpierw wyjść

Lub miał 2 dostępne komputery.
1.Swoje konto na kompie głównym.
2.Mk na Lapku/Kompie drugim :P.

Ps:Fajnie że są te tereny,wreszcie coś się będzie działo jeżeli chodzi o walkę z adrenaliną xd.

[Obrazek: 200.gif]
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [2.2.6] Polski Freeroam | Aktualizacja regulaminu serwera Snake_ 6 1.238 04.05.2018, 20:54
Ostatni post: Nitr0Skay
  [26.10.15] Polski Freeroam 2.2.4 Nosku 4 1.175 28.10.2015, 16:49
Ostatni post: Nosku
  Skąd się dowiedziałeś(aś) o Polskim Freeroam'ie? Nosku 87 11.264 15.12.2013, 01:09
Ostatni post: LeVis
  Lista większości zmian i nowości Polskiego Freeroam'u 2.0 Nosku 38 5.580 07.09.2013, 09:09
Ostatni post: Marteczko
  Premiera Polskiego Freeroam'u 2.0 Nosku 70 9.722 23.08.2013, 14:35
Ostatni post: Tery =]

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum MyBB tworzy ciasteczka (cookies), w których przechowuje informacje o zalogowaniu.
Cookies to małe pliki przechowywane na Twoim komputerze.
Korzystanie z witryny polski-freeroam.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie tych plików cookie.
 Nie pokazuj więcej tego komunikatu.