Regulamin forum:
[*] 5. Zabronione jest korzystanie z BBcode w shoutboxie. Wyjątkiem jest potrzeba wyszczególnienia ważnej informacji [1].
[*] 6. Zabronione jest pisanie postów obrażające inne religie lub poglądy, o treściach rasistowskich, faszystowskich lub erotycznych [1].
[*] 7. Zabronione jest udostępnianie linków do nielegalnego oprogramowania, wortali warezowych i tym podobnych.
[*] 8. Należy starać się, aby nie pisać z błędami ortograficznymi.
[*] 9. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie czynności podjęte z jego konta, niezależnie od tego, że użytkownika nie było lub udostępnił hasło, a korzystał z niego ktoś inny.
[*] 10. Obrażanie, znęcanie oraz poniżanie użytkowników jest rygorystycznie zabronione [2].
[*] 11. Zabronione jest zakładanie nowych kont na forum, ze względu że inne konto jest zbanowane.
[*] 12. Zabronione jest reklamowanie na forum innych serwerów, wrzucanie linków do forum tych serwerów.
[/list]
[*]W zależności od zastosowanej kary gracz dostaje odpowiednią ilość punktów ostrzeżeń. W przypadku przekroczenia:
Ilości punktów, które dostaje gracz w przypadku ostrzeżenia są podane w nawiasach kwadratowych.
Każdy punkt ostrzeżeń (przy którym nie napisano o przedawnieniu) przedawnia się po 2 miesiącach (wyjątki wyszczególnione w regulaminie). W przypadku, gdy za jedno przewinienie gracz dostanie więcej niż jeden punkt, są one przedawnione po wielokrotności dwóch miesięcy.
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Użytkownicy będą informowani o każdej zmianie w regulaminie oraz zobowiązani do zaznajomienia się z nią. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!
Wszelkie sytuacje nieopisane w regulaminie zostaną poddane dyskusji wśród administracji serwera, a podjęte postępowanie będzie wynikiem demokratycznie przeprowadzonego niejawnego głosowania wśród administratorów.
Korzystanie z forum PF CS:GO jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu!
- Na forum zabronione jest:
- zakładanie tematu, który istnieje już na forum [1],
- zakładanie tematu w niewłaściwym dziale [1],
- pisanie postów pod postem [1],
- podbijanie wątków przez sam cytat [1],
- cytowanie posta w odpowiedzi znajdującego się bezpośrednio nad nim [1 / 2 tygodnie],
- odkopywanie tematów przedawnionych, których data ostatniego postu jest starsza niż miesiąc (wyjątek stanowi dział Ogłoszenia oraz OffTopic),
- zamieszczania reklam i adresów IP innych serwerów, stron internetowych, nazw oraz tagów innych serwerów [3],
- pisanie postów odbiegających od tematu (spam) [1],
- prowokowanie do kłótni (flamewar) oraz udział w nich jest zabroniony [2].
- wypowiadać się mogą tylko wnioskodawcy, administratorzy oraz świadkowie zdarzeń [1],
- należy pisać zgodnie z obowiązującym wzorem dla danego typu wniosku - wnioski, które nie zostały napisane według wzoru będą odrzucane,
- zabronione jest ponowne zakładanie negatywnie rozpatrzonego wniosku, chyba że minął miesiąc od ostatniego postu w starym wątku lub który nie był zgodny ze wzorem [1].
- Pojedynczy obrazek nie może mieć wymiarów większych niż 600x250.
- W przypadku wielu obrazów ogólna wysokość nie może przekraczać 350px.
- Sygnatura nie może zawierać treści wulgarnych, brutalnych ani obrażających innych użytkowników [2].
[*] 5. Zabronione jest korzystanie z BBcode w shoutboxie. Wyjątkiem jest potrzeba wyszczególnienia ważnej informacji [1].
[*] 6. Zabronione jest pisanie postów obrażające inne religie lub poglądy, o treściach rasistowskich, faszystowskich lub erotycznych [1].
[*] 7. Zabronione jest udostępnianie linków do nielegalnego oprogramowania, wortali warezowych i tym podobnych.
[*] 8. Należy starać się, aby nie pisać z błędami ortograficznymi.
[*] 9. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie czynności podjęte z jego konta, niezależnie od tego, że użytkownika nie było lub udostępnił hasło, a korzystał z niego ktoś inny.
[*] 10. Obrażanie, znęcanie oraz poniżanie użytkowników jest rygorystycznie zabronione [2].
[*] 11. Zabronione jest zakładanie nowych kont na forum, ze względu że inne konto jest zbanowane.
[*] 12. Zabronione jest reklamowanie na forum innych serwerów, wrzucanie linków do forum tych serwerów.
[/list]
[*]W zależności od zastosowanej kary gracz dostaje odpowiednią ilość punktów ostrzeżeń. W przypadku przekroczenia:
- 60% - użytkownik dostaje zakaz pisania na forum przez 14 dni;
- 80% - posty użytkownika są moderowane przez 28 dni;
- 100% - użytkownik nie ma dostępu do forum.
Ilości punktów, które dostaje gracz w przypadku ostrzeżenia są podane w nawiasach kwadratowych.
Każdy punkt ostrzeżeń (przy którym nie napisano o przedawnieniu) przedawnia się po 2 miesiącach (wyjątki wyszczególnione w regulaminie). W przypadku, gdy za jedno przewinienie gracz dostanie więcej niż jeden punkt, są one przedawnione po wielokrotności dwóch miesięcy.
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Użytkownicy będą informowani o każdej zmianie w regulaminie oraz zobowiązani do zaznajomienia się z nią. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!
Wszelkie sytuacje nieopisane w regulaminie zostaną poddane dyskusji wśród administracji serwera, a podjęte postępowanie będzie wynikiem demokratycznie przeprowadzonego niejawnego głosowania wśród administratorów.
Korzystanie z forum PF CS:GO jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu!
[*]
[*]Z pozdrowieniami,
[*]Z pozdrowieniami,
[*][*]
[*]Administracja serwera PF CS:GO
[*]Administracja serwera PF CS:GO